Saturday, December 10, 2011

APA DEME KATA PASAL U.DONG...

Semenjak saya membawa kenalan saya ke Ulu Dong macam-macam cita...antaranya mereka-mereka inilah yg pernah ke situ....apa deme kata....

Nabil Roland(swistzerland)...almost heaven...


Abd Rani(pelukis Malaya yg tinggal di Paris)...abg kalau ke situ...memancing jerla kerjanya...sedak air dia.


Jehan (penari dan pelajar mass media)...U.Dong at one time..i'm so scared then...love the place so muchhh...awesomee!!


Hj. Abdullah Jones (seniman dan pengkritik seni)...entahlahh...koi nak cari tanah situ takder dohhh...akob gone??...BALAA...


Rafil Ramli (produser filem dan pengasas 1 tube.my)....bila koi nak ke situ...adaje shoooting..kabola bila nok g pulok....



Mi pekan (pengasas murtabak diraja)...pepaleeehh deme..kalau org u dong ke kedai koi di pekan koi bagi 70% diskaunn...cakapjerrr...

acai(pelukis)......ada anok dara yang tok kawin lagi situ...??

Fairuz(pensyarah)...tak pernah aku enjoy gini....makan, berak, tido...gedebommm....

Izat Bukhary( arkitek)....saya nak buat litar lumba Ferrari....sapa nak naik RM100 sekali pusing situ..ok?

mat amin mekanik.....tak tahan tu diaaa sejuk sangat....gilaaa habihh kecut semua...hang gilaa..

Kairuni(IKIP)....ganu takdok gini...bila mu nak gi lagi mu kabo laa ke aku...aku cuti banyok lagi...BEREHH

Mawai (pegawai adat istiadat istana DiRaja pekan)...balaa cantik sini yerkk....nak kabo ke Tuanku buat padang golf celah pokok...lain sikit...gone?


Dr.Amorn Sudarno (pakar perubatan Jakarta)....nanti kemari lagi mau bikin rumah disini....enak santaiii....

Din Kota....entah laaa deme' ni nyusoh ke koi je datang sini...elaun takde jugok...keringg sokmo...esok noreh din??....hujan gayaniee....

Prof.Dato' Dr Najib Dawa(Rektor ASWARA)...sedak diulu tuuu......koi sembahyang atas batu tu jerk...

Tok Iskandar Razlan (anak Tok Penghulu Lan kini penghulu Karak)....memangla........


Zainal MS (jurukamera TV3)...bila hangpa nak sewang...khabaqlaa....



pelajar nursing shahputra....takuttttt tapi besttt.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete