Monday, September 5, 2011

SAY YESSSS TO FORD....SELAMAT RAYA PENGANTIN TO FUAD!

Kalau tak di pecahkan Ruyung...manakan dapat sagunye.....ye ker...betul ke...ke enjit2 semut...hehe....apa-apa pun saya mengucapkan Tahniah kepada Mr Ford yang baru saja melangsungkan perkahwinannya tempoh hari di hari raya 2011.

Berikut adala sedikit gambo kenangan buat kangkawan yang tak sempat nak negok fuad kawin..namun gambo ni tak la lawo sangat memandangkan saya bukanlah media rasmi di perkahwinan beliau itu.cuma sesekali tercuri....minta maaf yerk deme.

Saya juga memperkenalkan 'ford' sebagai panggilan manja ketika usianya masih kecil lagi...beliau seorang yang agresif dalam melakukan apa2 kerja.sehingga kini sikap agresifnya masih belum pudar ditelan zaman....saya sangat sukar untuk mengambil gambar2 beliau yang sedang senyum....cukup susah melihat beliau senyum...walaupun berpeluang mencium pasangan isterinya yang cukup manis itu....

Selamat Pengantin Baru, FORD!!

steady Mr Ford!....Cintanya terhadap Alam memang tidak dapat dipisahkan....Hijau MAYA menjadi warna tema pilihan.

tua daa ayah tehh kitaa...namun beliau tetap gigih membantu...

macam Paduka Sang Kelana......cuma paduka...izinkan hamba bertanya...kenapa kerisnya itu berikatkan kain?....haha mesti tok kelana ni nakal yaaa....

cepat sikit deme"....katanyaa...

iniii.... gerangannya.....bahagia menanti.....

inilah jodoh namanya....macam lagu iwan...cinta di bawah pokok pisang......kini ford cukup berkeyakinan mengharungi...

cuba lihat renungan mata fuad....fuad are u ok??

tengok Fuad yang tiba2 bertanya pada saya.....tak de ke gambar cium long??...qkmzqwgd 9eu ...jangan tonyoh kuat sangat fuad!

SO SWEEETTT....cuba lihat muka fuad yang kembang kempis itu...menahan gelora asmara...

anak akak tu demam terkejut....katanya dia nak balik cepat...ada hantu malam tadi di kubur cerlang semalam...

saya tahu beliau tidak ikhlas menyapa saya...Dah makan ker long??....padahal saya baru sahaja keluar bersama beliau tadi dari bergambar semasa bersanding...beliau yg kadangkala seolah masih bermimpi......kemudian katanya...hehe ye kerr long?

MANTAPPP...saya sebenarnya hendak merasa makanan pengantin....namun pasangan pengantin ini sungguh gah bergaya seolah saya yang menjadi jurufoto rasmi beliau....apa pun sedakk...

ANTARA MEREKA YG TURUT HADIR MEMBERI SOKONGAN MORAL.....

DE'BEREDINGS......bekas komando tahap3 yang masih liat....dan kini menjadi pejuang seni...

Pernah mereka ini mencuba nasib di rancangan RAJA LAWAK tapi gagal di saringan awal....namun kini mereka bergelar usahawan ikan keli yg agak berjaya...

HANYA LA GURAUAN....SELAMAT PENGANTIN BAHARU FUAD & PASANGANNYA...

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete